This is me!

Cha cha bitches! No I´m kidding.
 
Hej allihopa! Tänkte börja blogga nu :D
Ni kanske vill veta lite om mig? Okej, ni har inget val men här kommer det!
 
Jag heter Sandra Söderberg, jag har inget mellannamn.
Jag är 15, fyller 18/10 så har typ nyss fyllt.
Min familj består av: mamma (Elle) pappa (Hasse) lillebror (Simon) låtsaspappa (Anders) låtsasstorebrorsor (Jimmy och Kim) låtsasmamma (Bettan) låtsaslillasyster (Sandra) hund (Rojja)
Mina intressen som ni säkert kommer att få läsa om är:
- Teater, går en liten teaterkurs på onsdagar.
- Va med mina fina vänner.
- Måla naglarna (kommer kanske ett inlägg om det senare, ska fixa mina naglar då)
Det finns fler men det kommer jag inte på just nu.
Inte så superintressant inlägg men vet inte riktigt vad andra vill veta om mig.
puss hej

Kommentarer
Postat av: Peter

Du är ju fadder till en kusin också. :)

Svar: Såklart jag är! Tänkte inte på allt när jag skrev ;) Skulle inte bli så kul om jag skrev om allt i mitt liv, då skulle folk tröttna ;) Saknar dig ♥
Sandra Söderberg

2013-10-31 @ 22:43:58

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback