Jag ska...

... bli bättre på att blogga... jag vet. I fredags tänkte jag blogga men sedan glömde jag bort det.. Haha. I lördags hade jag inte tid. Jag tänkte berätta vad jag har gjort i helgen i alla fall.
I fredags efter skolan var jag med Emmah.
I lördags var jag först och kolla på en fotbollscup. När det var en "paus" gick vi (jag, Nellie och Moa) till Duveholm för att kolla på något öppet hus om gymnasiet... Vet inte riktigt vad jag ska gå... Sedan på eftermiddagen till idag vid klockan 11 var jag hos Emmah, igen :D Vi hade väldigt mysigt och kul, eller jag hade i alla fall det.
Idag så har jag bakat pepparkakor, spelat en teater för barn. Det var superkul :) Haha jag var katt.. haha
Och efter teatern åkte jag direkt till bion för att se "det regnar köttbullar 2" med min familj. Nu sitter jag här hemma och pluggar... See ya tomorrow!  ♥
Lite bilder från i fredags..
 
 
Omg 83 stycken!?!?!?!?!?! :D hahahahaha
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback