En bra dag!

God morgon, god morgon, hör fåglar sjunga glatt, god morgon, god morgon, i kör!
En fin liten morgonsång till en dag som jag hoppas blir lika bra som jag tror. :)
Vaknade för en stund sen och ska snart gå upp för att äta frukost och ta på mig kläder för att sedan åka vidare till Nellie. Då ska jag krusa HELA hennes hår?! -.- Sedan drar vi vidare till ett stall för att rida lite. Okej, jag är ingen hästtjej, jag har bara ridit EN gång förut och det var när jag var liten så det här blir spännande.. På eftermiddagen ska jag ta tåget till min älskade moster i Norrköping för att sova där till imorgon! :D Jag, Malin (som är min moster då) och mina kusiner, Victor och Calle, kolla på film eller något sånt :) tror inte jag tar med datorn men jag ska fixa några tidsinställda inlägg som ni kan läsa under eftermiddag/kvällen :)
Ganska gammal bild men jag diggar den ändå ;) ;) :P

Har egentligen inte glasögon.. Hade dom förut när jag behövde läsglasögon.. Har inte kollat upp min syn men slutade använda dom.. Badass, eller?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback