Norrkan!

Jag han inte blogga igår. Var på tallås musikal! på kvällen och efter skolan var jag med min lilla bajskörwh (Emmah).
Idag har jag varit i skolan, då slapp vi en och en halv lektion för att gå med skolan och kolla på tallås musikal (igen)
Efter musikalen gick jag till biblioteket i skolan för att göra klart ett jobb. Nu har jag bara suttit en stund med min bebis (mobil) hade inte den med till skolan för vi "fick" inte, asså man var inte tvungen men jag ville prova. Lyssnar på musik och ska snart duscha och packa för att sedan åka till Norrköping. Jag, mamma och Simon ska vara där i helgen! Fast jag ska göra lite mer ;)
Lördag: På förmiddagen ska jag hjälpa mammas kompis och hennes kille att flytta till deras nya hus. På kvällen ska Anders (låtsaspappa) föräldrar komma hem till Anders och äta middag med oss.
Söndag: Ner på stan och sedan hem till vårat egna lilla kryphål.
Kommer ta med datorn så det blir bloggning! Ska försöka ta lite bilder kanske. Vi får se :D
Slänger nog in ett inlägg ikväll också :)
 

Omg! Min fot nu och när jag var 2 dagar!!!!! ♥
Puss :*
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback