I´m back!

Sorry att jag inte har bloggat...  i mitt förra inlägg skrev jag att jag inte skulle blogga för pappas internet var så segt, det var så veckan ut... Igår åkte jag till mamma men har lite pms så var inte alls på humör... Skulle ha gjort mycket mer igår men som sagt, var inte på humör. Vill bara att ni inte ska tro att jag bara sket i bloggen för det gjorde jag verkligen inte... Ska blogga den här veckan!! Nästa vecka ska jag försöka blogga men jag tror det blir så! Så nu får ni något att läsa!
I lördags firade min familj (hos pappa) Sandras morfar som fyllde år igår :) Så det blev lite förskott :)
I söndags åkte jag, Simon och pappa till Stockholm. Min farbror bor där med sin fru och min kusin som också är mitt fadderbarn :D♥
Igår och idag har jag inte gjort så mycket.. ska snart plugga och sedan träffa finaste Moa! Var längesen vi va.. om man inte räknar med skolan.. ;)
En bild på Maximilian (kusin och fadderbarn)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback