Hungrig

Tja! ;)
Är fett hungrig.. ska äta snart hoppas jag :)
Sitter just nu och dunkar musik i lurarna.. Skolan gick bra haha, hade musikprov, kändes ganska bra i alla fall. Hade ju utvecklingssamtal efter skolan också, gick bra det med. Hade lite dåligt på kemin men ska prata med våran lärare hur jag ska göra för att få bättre.
 
(Mitt i allt vill jag bara säga att jag har en kompis på mitt rum. Hen heter Herbet/Herberta. Det är en fluga. Hatar jävla flugjävlar.. Dom kryper bara in i munnen när man sover..)
 
Efter utvecklingssamtalet cyklade jag hem med pappa och sedan tog vi en sväng med Rojja. Ska läsa lite tror jag (nörd.. haha skoja). Men vill bli klar med boken så jag kan börja läsa några andra.. Tänkte fixa ett inlägg om min bok också ;) Kommer imorgon på förmiddagen :*
 
Såhär ser ett sådant där torn :) och en liten tjuvtitt på boken men det kommer bättre sen :)
 
Dagens outfit! På tröjan står det "I don´t want to be cool I just want to be fashon"
Tröja från JC
Byxor (blåa) från bikbok (riktigt sköna!) jag har hög midja men det syns inte..
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback