Rund macka

Hej alla fina läsare :)
Rubriken blev ett udda val.. Mamma kom och frågade vad jag ville ha för bröd till frukost imorgon och min rubrik är då mitt svar haha.
Har precis duschat och sitter nu men mammi och Simoni i soffi och ska kolla på tvi. Skojja! Men jag gör det haha. Blir lite 112 på liv och död. Har varit på teater idag, körde helt utan manus... Gick sådär sista scenen.. Men det är bara att plugga repliker.
Imorgon ska jag som vanligt till skolan och efter ska jag kanske, kanske vara med Emmah! ♥ Hoppas!!! Saknar henne något enormt!
Hare så bra alla så ses vi snart!
Snart kommer dagens citat upp!!!!!!!!!!! :D
 
Vem vill inte ha en pojkvän?! ♥
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback