Poker

Sitter och typ sover i Anders soffa... Hans föräldrar är här. Anders, mamma, Anders päron och Jimmy sitter och spelar poker. Simon och Kim sitter i olika rum och kollar på datorn. Så socialt! Har trååååk!
Har i alla fall haft det kul idag. Blev inga bilder, min mobil va hemma. Först var det lite stressigt på morgonen men sen åkte vi till Anna (som har skiitmysiga kramar :P) och hennes kille för att hjälpa till med flytten. Det gick fett bra för jag har så stora muskler så jag sprang ner för trappan med allt så det gick på typ 5 min. Eller? Deras nya hus var jättemysigt! Lite udda tapetval dom innan hade...
Sedan fixade vi oss och sedan blev det supergod mat! Bra Andersis!
Btw, nu har jag äntligen spotify på min dator så längtar tills jag får dunka! Tack Kimpi! ;)
 
 
Nageldesign för korta naglar kommer imorgon!!!!
 
Någon mer än jag som kan va såhär snygg på bilder?!?!?!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback