Only gud can judge you

Hej alla fina bloggläsare :D Sorry for no blogging... Har verkligen inte känt mig på humör eller haft tid. Var i skolan idag, går egentligen till 20 i 4 men vi hade vikarie så vi slutade typ halv 4... Vet ni vad vikarien sa när lektionen började?! Hon ba " Asså ni ska ju jobba matte och jag är inge bra på det så ni får göra så gott ni kan" Och sen höll hon på med mobilen resten av lektionen, alla andr4a i klassen stod längst bak i en klunga och pratade. Idag har vi haft språkval, jag läser franska.. Bajsfranska.. Vi har det 3 ggr i veckan med 1 timmes långa lektioner... Det förstör dan litegrann tycker jag för jag tycker inte om läraren... har 4 småläxor till imorgon i franska.. Först förra fredagen säger hon "Dom här 3 sakerna ska vi ha läxförhör på om en vecka.. och idag fick vi 14 ord vi skulle skriva meningar till!? Hon ger oss jättemycket att göra hemma. Jag har inte någon jävla fransk pappa så det är liiiiiite svårt att göra det hemma! Och sen tror hon att vi är så jävla bra så vi kan allt själva!?!?! Får ryck! Asså bara för hon är gymnasielärare betyder inte det att vi är några jävla experter!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! dhefvqwerjkloerbg Och så har vi äckelprov nästa vecka i franska också..
bASSÅ ÅHHHHHHHHHHHHHHH
 
SORRY för mitt utbrott men det är så skönt att skriva av sig..
Känner absolut inte för blogghumör... Lägger upp dagens citat i alla fall :D något lyckligt slut får det fanemig vara.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback