Måndag -.-

Var det bara jag som var förjävligt trött imorse när man var tvungen att gå upp tidigt efter ett väldigt bra lov?! -.-
 
I alla fall.. Sitter just nu hos pappa. Jag har ju skilda föräldrar så jag byter hem på måndagar, den här veckan är det pappas vecka :) Sitter och gör läxa.. Man kan faktiskt hitta på något roligare men har man läxor måste man ju självklart göra dem. Har precis gjort klart SO:n, har inlämningsuppgift till imorgon, musikprov också så nu ska jag ta och plugga på det. Lyssnar på min underbara spotify (♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥) så har det ganska bra i alla fall :D
 
Tänkte börja men något som jag tänker kalla " Dagens citat" det vill säga, jag lägger ut ett inlägg varje dag med bara ett citat :D både svenska och engelska :) vi ska se hur det funkar så kanske fortsätter med det länge :)
Citatet för idag kommer lite senare ;) så håll utkik!
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback