Lördagen

Hej hej!
Det blev inget bloggande igår kväll som ni kanske märkte...
Innan zombiewalken kunde man bli sminkad som en zombie av proffs ju, så jag och Nellie gick dit, efter det åkte jag hem och åt sedan gick vi, sminkade och utklädda genom hela stan för att komma till zombiewalken. Den var fett läskig fast ganska kort, hade velat gått lite längre... men efter det gick jag och Nellie runt, fram och tillbaka, fram och tillbaka genom hela fucking stan i 4 timmar (?!?!?!?!) för att skrämma folket som var ute. Det var några som blev rädda faktiskt... Haha det var ganska många bilar som tutade på oss också :S Jag kom hem 12 och då slängde jag mig i duschen för det var inte bara att knäppa med fingrarna så försvann sminket... Det var ju lera... Haha
 
Idag har jag inte gjort så mycket fast det känns som det... Först vaknade jag, åt frulle, sen väntade jag på mamma för vi skulle åka och handla... När vi var och handlade köpte jag en extern hårddisk. Stavas det så?? :/ Så har lagt över massor med bilder där nu :) tyckte min dator var lite (eller?) seg men det var inte så konstigt när det visade sig vara över 6 000 ( sextusen) bilder.
Nu kanske ni säger " haha det var ju inte alls mycket" men min dator är ju inte den bästa heller...
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback