Jag hör den tjocka springa

Hej! Är hemma från Norrköping nu. Har varit det ett tag men har målat lite på mina naglar :) Lovar att det kommer upp bilder senare idag, ska bara måla topcoat och ta bort det som är utanför innan jag lägger upp bilder :)
 
Min lilla tripp till Norrköping var toppen! Vi hade det väldigt mysigt. Det var roligt att träffa dom igen eftersom jag inte träffar dom så ofta.
När jag kom dit med tåget så kom dom och hämtade mig för att sedan åka till en pizzeria för att köpa lite mat :P På kvällen kollade vi på "Ted" Den var bra tycker jag. Min rubrik är en replik från filmen, det är därför den är lite udda :)
Snart ska jag åka mot likstallarna för att bli sminkad som en zombie av proffs! Fett kul! Efter det ska jag gå "Zombiewalk" i biblioteket :S I´m so fucking scared! Lägger upp bilder ikväll på sminket också... Om jag fortfarande lever efter zombiewalken.. :S
En liten bild på min fina hund Rojja ♥ Och lite mer höstbilder...
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback