Extra matte

God morgon!
 
Jag ska snart åka till skolan. Egentligen börjar jag 20 över 9 men jag är en duktig flicka så jag pluggar lite extra matte nu på morgonen som börjar halv 9 :P
Moa kommer kvart över så cyklar vi vidare.
 
Min morgon började sådär... Brukar ha klockan på kvart i 7 och sedan ligga kvar och checka mobilen en kvart. Men idag blev et inte så... Min mobil hade 10% igår kväll så trodde den skulle klara sig (den klarade sig på det en annan gång) men den dog.. Så jag vaknade 7 av mig själv, blev inget mobilcheckande för mig..
 
Dunkar lite musik i mitt torn (kan lägga upp bild på det efter skolan för er som inte vet vad det är). Ska gå och borsta tänderna och vänta på Mois :*
 
Btw.. Har utvecklingssamtal :S öööh, vill inte ha det! Orkar inte sitta kvar efter skolan dessutom..
Bloggar när jag kommer hem
 
gammal bild.. Togs på nyårsafton.. haha
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback